مجنون لیلی






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک فنجان عشق

میل کردنش آسان نیست...

سلام با قبولی طاعات و عبادات شب های قدر مارا از دعای خیرتان محروم نکنید .از این پست نخوانده رد نشوید

یک شبی منجنون نمازش را شکست           بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق ان شب مست مستش کرده بود        فارغ از جام الستش کرده بود

گفت:یارب،از چه خوارم کرده ای؟                بر صلیب عشق دارم کرده ای؟

خسته ام،زین عشق دل خونم نکن               من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه،دیگر نیستم                       این تو ولیلای تو من نیستم

گفت:ای دیوانه ،لیلایت منم                        در رگت پنهان وپیدایت منم

من کنارت بودم و نشناختی!!                      سال ها با جور لیلی ساختی

عشق لیلا در دلت انداختم                         صد قمار عشق یکجا باختم

سوختم در حسرت یک یا ربت                  ذکر لیلا بر نیامد از لبت

روز و شب او را صدا کردی ولی..                  دیدم امشب با منی،گفتم بلی

مطمئن بودم به من سر میزنی                    بر حریم خانه ام در میزنی

حال این لیلا که خوارت کرده بود                  درس عشقش بی قرارت کرده بود

مرد راهم باشم تا شاهت کنم                   صد چو لیلا کشته ی راهت کنم....



نظرات شما عزیزان:

hesam
ساعت6:50---8 آبان 1391
شوق دیدار تو را قاصد بی رحم چه داند

انقد شوق به دیدار تو دارم که خدا میداند.

(شعرت قشنگ بود...)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:,ساعت3:55توسط رها | |