خدا






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


یک فنجان عشق

میل کردنش آسان نیست...

دلم گرم  خداوندی است که با دستان من گندم برای یاکریم خانه میریزد

چه بخشنده خدای عاشقی دارم...!!!!

که میخواند مرا با اینکه میداند گنهکارم ...!!!

دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم...

برایت من خدا را ارزو دارم..

 



نظرات شما عزیزان:

banooye irani
ساعت23:10---4 مرداد 1391
سلام.وبلاگت قشنگه.
به منم سر بزن


Mohsen
ساعت18:25---2 مرداد 1391
شايد زندگي همين باشد، يك آه سرد... اما تو اينگونه نباش نازنين...

هم مطلبتون زيبا بود هم تصويرشپاسخ:ممنون نظر لطفتون است


sami
ساعت18:06---1 مرداد 1391
salam web qashangi dari khoshhal misham tabadol link konim,

naraka

http://naraka.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:,ساعت17:50توسط رها | |